ferideakdkdkf Kizlar 3.5 aylık bebegimde çoraplı çorapsız terleme var neden acaba ,bı sorun mu var acaba doktora sorucagim ancak kontrole daha var yaşayan var mı?
AEgemm ferideakdkdkf bizim de ayakları ve kafası çok terliyor kan değerlerine baktırdı doktor demiri arttırdık ama normal de karşılanabiliyor
loliannesi El ve ayak terlemesi çocuğa anne ve babadan geçiyor. Benim bebeğimin de el ve ayağı terliyor. O da 3 aylık. Benim de öyle maalesef benden almış 🫠 kafa terlemesi ve vücut hastalık belirtisi ama el ve ayak genetik 🥴
ferideakdkdkf AEgemm biz henüz demire başlamadık 3.5 aylık diye tabi doktorum başla dedi reçete etti ama ben 4 ayı bekledim