2 hafta öncesi bebeğim ayağını burktu diye doktora gittik topallaması ısrarla geçmedi… 2 haftda sürekli git gel doktora yorulduk… Ta ki belinden de röntgen çekilene kadar.. Hemivertebra hastalığı varmış doğuştan.. onu öğrendik.. 2 hafta boyunca neden topallıyo kırık çıkık bir şey var bulamıyorlar derken psikolojik bir durum olduğunun rahatlığını süremeden böyle bir hastalıkla karşılaştık. Tesadüfe bakın.. Şimdi içim kan ağlıyor. Cerrahi müdahale erken zamanda şart!! Şart da daha 23 aylık.. evet o günden sonra geçti topallaması. İnancınız nedir bilemem ama sanki sebep olmuş gibi öğrenmemiz gerekiyormuş gibi bir durum yaşadık. Kaç gündür kendimde değilim anneler. Bol dualarınıza ihtiyacım var… bu tarz hastalıklar artık fazlasıyla yayılmış bol bol kontrol edin bebeklerinizi.. Yürüteçten, erken oturtmaktan ve lütfen yürümeye zorlamaktan kaçının… İnanın hiç bilmediğiniz başka şeylere sebep oluyor.. bizimli ondan değil ama oladabilirdi dikkat edin annelerim ve lütfen mübarek ayda dualarınızı eksik etmeyin..