Kızlar 21 günlük bebeğim bazen gaz sancısı çekiyor ıkınıyor kızarıyor elimde bu damladan var ama doktora danışmadım açıkçası kullanmaya da başlamadım ama aranızda kullanan varsa ne şekilde kullanıyorsunuz acaba? Ben bebeğime bu damlayı nasıl verebilirim? Ya da damla kullanmak için çok mu erken?