ceriio JollyBaby aynen ya 😅😅 ama ben genelde yabancı diziciyim netflixte hep bir dizi başlayıp bitiriyorum şuan mesela hep başlayıp bir türlü bitiremedigim the walking dead izliyorum 8. Sezondayim 😂😂
JollyBaby ceriio Bazı diziler neden öyle ya 😂 başlıyorsun bi hevesle sonunu bi türlü göremiyorsun 🥲 peki benim çok çok çok bilindik dizileri hiç izlememis olmama kaç puan? The walking deyince geldi aklıma
eslemoms_ JollyBaby önemli posttan kastım sağlıkla ilgili olanlar en altta kalıyorlar hep dedikodulu postlar daha çok ilgi çekiyor
birinsan14 Black miror her bölümü film gibi. Blacklist dizisi her bölüm başka konu ama bağlantılar var ben çok aksiyon sevmwdiğim için bıraktım. Dr who seveni çok sever
ceriio JollyBaby bende hep ilk başta başlıyordum sonra bırakıyordum da şimdi bitirmeye uğraşıyorum ama sıkıldım da 😂😂😂
JollyBaby Meri-Mel Yaa öyle olunca gerçekten kotu oluyor ya. Onca tecrübeli insan var burda oysa ki. postum niye uçsunkine 🥲
usenmedimyaptimbirvelet JollyBaby çok küçükken artifical intelligence izlemiştim çok tatlı filmdi bilim kurgu öneririm :’)
Meri-Mel JollyBaby Ay maşallah canım uyusun da artık özellikle diş dönemi perişanlık ateş ishal 2 gündür acayip zor geçiyor 😥🤲🏻