minnosoglum siz galiba yapılan boykotu siyasi bir eylem zannediyorsunuz? İktidar boykot et dedi diye boykot ediyoruz falan mı sanıyorsunuz? Hanımefendi bu bir insanlık ve vicdan meselesi. Ticari bağlantısını da geçtim bu yapılanlara sessiz kalmamam tepki gösterme ve tarafını belli etme eylemidir. İsterse milyonlarca satılsın herkes kapış kapış alsın ben yine de almam. Bu benim vicdanımın tepkisidir. Bu dünyada da sizin gibiler oldukça daha çok çocuklar anasız, analar evlatsız kalır. İktidar yanlış yapıyor diye siz de mi yanlış yapacaksınız? Türk esnafı zarar eder kaygısı gütmenize de gerek yok. Zaten fazlasıyla kar ediyorlar.