greattobeamom tazeanneyimbennn Boyanır diyen var boyanmaz diyen var doğal boyayla boya diyen var çok karışık mesele :) ben de aylar oldu ombre yaptırcam hala cesaret edemedim
kader_78 tazeanneyimbennn Emzirme döneminde de saç boyasının süte geçmesi beklenmeyen bir durumdur o yüzden emzirme sırasında saç boyamanın bir zararı yoktur google araştırdım 😅
cimcime1018 tazeanneyimbennn Ben boyadım 🙋🏻♀️ Oğluma babası baktı yanına yaklasmadim kokudan etkilenmesin diye.