Kızlar , hayırlı ramazanlar , ben ileriki zamanda evi terkedip memleketime dönmeyi planlıyoum , ailesi bizi birbirimizden soguttu , istedikleri oldu , artık o benim icin bir yabancıdan farksız. Çok mutusuzm vücudum alarm veriyor , birşeyler çıktı heryerimde sıkıntıdan , Sorum şu , bebegim 11 aylık velayet konusu cok kafamı kurcalıyor nasıl olur falan diye , kime verilir , nasıl okur bilgisi olan veya yaşayan var mı bu durumu ? Alıp memlekete mi götürür belirli süre yoksa benim memleketimde görüp gider mi hiçbir fikrim yok. Meslegim var özelde öğretmenim , kpss çalışmayı atanmayı planlıyorum , Bilgisi olan yorumlarsa dua ederim.