_Bihterziyagil_ Kızlar nasıl bir bayramlık aldınız çocuklarınıza ve kendinize ben Oglum içinde kendim için de bulamıyorum güzel bir şey 2,5 yaş aldıklarınızı atar mısınıx hem fikir olur 😊😊
Irmakk1 _Bihterziyagil_ ay erkeklere neden doğru düzgün bayramlık yok hep klasik kıyafetler. Gömlek pantolon kazak. Bende düzgün bişey bulamadım maalesef
2bebelimom_ _Bihterziyagil_ merhaba benim oğlum da 2,5 yaşında ben kot pantolon kot ceket kombini yaptım belki fikir olur zaten seceneğimiz az bulana kadar kafayı yiyorum😄size de kolaylıklar dilerim.❤️
oglumubeklerken _Bihterziyagil_ Bunlar oğluşumun bayramda 27 buçuk aylık olacak Allah nasip ederse 🥰 kendim de camel rengi havuç pantolon kahve tonlarında gömlek düşünüyorum ayakkabı olarakta laofer modeller hoşuma gidiyor ama almadım henüz kendim için hiç bir şey düşünüyorum sadece 😅
tatlibiranneo _Bihterziyagil_ burdan esinlenerek bunları aldım kendime de bu renkte gomlek aldım eşim de evden bir şeyler giysin 🤣🤣😀🤣
_Bihterziyagil_ Doga_sever öneri ver bacım bari 😂 tesettürlüyüm adam akıllı bi kıyafet bulamıyorum nasıl birşey alsam
Doga_sever _Bihterziyagil_ bayramlarda ben agir klasik tarz seviyorum. Ceketli kombinler mesela. Tabi tarzinizi bilmedigimden bir sey diyemem. Gusto nun. tarzi guzel oluyor. Ben once oraya bakacagim.
livanurvealpinannesi61 _Bihterziyagil_ moda selvim ve pazarium da çok güzel elbiseler var ben pazarium dan 3 tane elbise aldım çok güzel
UmudumOlsun _Bihterziyagil_ @Irmakk1 İlkgünbebe var Instagram’da kız ve erkek bebekler için çok güzel şeyler var isterseniz bir göz atın
_Bihterziyagil_ 2bebelimom_ çok teşekkür ederim güle güle giyinsinler inşallah ❤️çok güzel bir kombin olmuş ☺️☺️
_Bihterziyagil_ 2bebelimom_ kapüşonlu Jean ceketin aynısı Trendyol da 350 TL bilgilendirmek istedim ☺️
Tubaalprsln 2bebelimom_ çok güzeller iyi günlerde kullansın jean ceketten bende aldım bugün hala gelmedi sizinki geldi mi geldiyse kumaşı kalıbı falan nasıl 😊
_Bihterziyagil_ oglumubeklerken mükemmel bi kombin olmuş güle güle kullansınlar inşallah ❤️🤲🏻 teşekkür ederim öneriz için
MAK_080922_ oglumubeklerken siteden memnun musunuz daha önce de alışveriş yaptınzı mı peki bende siteden bişeyler baktım da ilk kez alışveriş yapacağım için tereddüt ettim
2bebelimom_ _Bihterziyagil_ şimdi baktım da beden kalmamış orda sağlık olsun zaten baya indirimli gelecek 🫶🏻
Balkabagi mombaby00 Çok güzellermiş ayakkabı Lcw den ama takımı nerden almıştın canım brnim oğlan da 9 aylık olacak bu tarz bir şey bakınıyordum
Irmakk1 UmudumOlsun güvenilir mi acaba ben öyle sitelere pek güvenmeyip genelde lcw defacto vs aliyorum