Merhaba kızlar burun estetiği olali 1 buçuk ay oldu.Yuzumde sivilce vardi onlar geçti busfr nasıl anlatsam nokta şekilde iz kaldi napacam yaa delireceğimmm gören yüzünde ne oldu alnım ve yanağımda var napacam of delireceğimmm varmi bildiğiniz leke için sivilce sonrası cildiye şuan gidemem eczane direk alım çıldıracam burnu güzel yapayım derken yüzden oldum gecermi yokss kalıcı mı başına gelen varmi.