Yapım gereği biraz sinirli biriyim , derdini anlayamayınca bir de sürekli ağlayınca istemsizce sesim yükseliyor sonra çok pişman oluyorum :( meme reddini düşünmüyorum çünkü gerçekten yoruldum mama ise mama vereyim yani onun stresi de sütümü azalttı. Sürekli kucak istemesi , bırakıp başka bir odaya geçmeyi bırakın aynı odada uzaklaşamam normal mi peki ?