zeydefe Oğlumuza zeyd ismini koyduk anlamı çok güzel çok beğenerek koyduk ama Zorlanmaya şimdiden başladık ismini söylerken anlamıyorlar ilerde sorun yaşar diye sildirmeye karar verdik sizce de zor bir isim mi görüşlerinizi merak ediyorum
BENOYLEUYGUNGORDUMM zeydefe bence zor değil gayet güzel ismi. Kimler neler koyuyor da ezberleniyor. Ben olsam değiştirmezdim
beyzadodo zeydefe akran zorbaligi 4 yasina kadar indi yarin birgun okulda dalga gecerlerse uzulebilir bilmiyorum isim guzel ama simdiki cocuklsr bir degisik herseye zorbalik yapiyorlar
zeyslittlebaby Üç beş kendini bilmez dalga geçecek diye çocuğun ismini değiştirmeyin bence. Ona özgüvenli olmayı öğretin.
BuzluKahve zeydefe Siz beğeniyorsanız değiştirmeyin. Zaten o kadar antin kuntin isimler var ki… Artık isimle dalga geçme dönemi bitti bence.