citlembik2905 Kızlar oğlum 7 aylık. 1 haftadır antibiyotik kullanıyoruz hasta olduğu için. Onun haricinde ocean demir ve d vit kullaniyoruz. Bugün 2 defadır kına yeşili gibi koyu renk kaka yapti. Başına gelen var mı
SerraD-1823 citlembik2905 benim kızım 3 aylık o da aynı şekilde yaptı bir kaç kez ilk yaptığında sarılığını attı diye yorumladım. Dün yine yaptı. Düşününce dut kurusu ve çayı içmiştim süt olsun diye onu yediğim zaman kakası böyle oluyor
citlembik2905 Korktum ya ilk defa böyle oluyor. İnternetten bakınca mide kanaması vs yazıyor. Hastalanınca demir ilacı antibiyotik hepsini kullanınca oldu diye düşünmek istiyorum ben de
Prensesin_Annesi_ SerraD-1823 Evet ben emzirirken doktorum zeyrin bile fazla yesen öyle olur demişti ama benim kızım mamayla besleniyor bazen benim kızımda öyle yapıyor sanırım bizde alerji var 🤦🏼♀️
SerraD-1823 citlembik2905 bende dut kaynatıp içine pekmez koymuştum. Bugün normal oldu ama kakası çok şükür
citlembik2905 SerraD-1823 çok sevindim bizim de düzelir inşallah 🙂 anne olunca bebeğin kakası bile dert oluyormuş insana 🥲