Ek gıdaya geçtiğimizden beri sürekli kızım kusuyor zaten asla birşey yemek istemiyor eline alıp dahi yemez götürmediğimiz çocuk doktoru kalmadı idrar enfeksiyonu dendi en son tedavi olduk ama hala aynı napıcaz ne yapmamız lazım artık kafam iyice dolu yaşadıgım hayattan hiçbirşey anlamıyorum o kadar doluyum ki etrafımdaki insanlara çatıyorum lütfen bilgisi olan yazabilir mi