zeyslittlebaby Deletedmom_79 üstündeki günleri birebir içmek zorunda mıyız peki? Ben arada dalgınlıkla sırasız içiyorum da
zeyslittlebaby annebebek5200 yok öyle demiyorum üzerinde günler yazıyor ya pazartesi salı diye. Yoksa zaten kesintisiz içiliyor hap.
elifnsli annebebek5200 ben adetten sonra başladım ama bana doktor adet olmadan da başlayabilirsin dedi