Esraesen122 benim kızım 11 aylık hala öyle. Kalabalık ortamda daha huzursuz, çocuklu ortamlara sokuyorum. Onları da sevmiyor hiçbişeyini paylaşmıyor. Babasına bile gitmek istemiyor işi gücü anne anne anne. Daha küçükken bi yere gitsek benden biri sevmek için bile alsa ugunur ağlardı. Şimdi de kimseye sevdirip öptürmez kendini. Bende o uyudukça işlerimi yapıp o uyanıkken sadece onunla oynayıp zaman geçiriyorum. Anneye çevredeki herkesten herşeyden daha çok güvenip bağlanmasından kaynaklanıyormuş.