1gulceninannesi melike2712 bizde testte negatif çıktı ama ben kanı gördüm. Kakada kan demek genellikle süt proteini alerjisi sebebiyle oluyor.
1gulceninannesi melike2712 net tanıyı doktor koyar mutlaka görüşün. Alerji de zor bir süreç umarım kolaylıkla atlatırsınız. Geçmiş olsun 🌸