Emekliyor
Ba ba ba diyor arada garip sesler çıkarıyor gülüyor
Alkış bay bay yok
Kendi kendine oynuyor
Burdaki 1 yaşlar bissürü kelime diyormuş acaba benim bi ihmalim mi var çok konuşuyorum aslında bebeğimle tv ye de çok maruz kalmıyor genelde dışarışardayız