sedefktbs Yeni doğan bebeğimin ayak parmağının iki tanesi biraz yapışık gibi başına gelen var mı sonradan düzelir mi
Kuzeynepp sedefktbs bnm oglumunda öyle tamamen kapalı değil minik bi ayrımı var ama hiçbir operasyona gerek yok yürümesine engel değil. Doktorumuz ilerde görünüm açısından onu rahatsz ederse gerekenı yaparsınız demişti .
Kubraaybars sedefktbs benimde öyle genetik o dedemden geçmiş kuzenimde de var onun iki ayağında da var benim sağ ayağımda var birşey olmaz ama açılmıyor ameliyatla ayırıyorlarmış ben gerek duymadım