Benim de bebeğime laktoz intoleransı teşhisi konuldu. Mukuslu kaka, emerken karında kuruldama, aşırı sesli kaka yapma, kolik sancıları, uykuya direnme, meme reddi ve reflüsü var. Şu an 4 aylık malesef sıkıntıları devam ediyor. Relactaz damlayı düzenli kullandıktan sonra ağlama krizlerinde azalma oldu. Ayrıca nurse harveys, zinco ve biogai damla kullanıyoruz. Kesin bir çözüm olmadı malesef.