Biz 4 gün sonra 10 Aylık olacağız bu gün doktor kontrolüne gittim alt dişler yok ama üsten bir tane çıktı doktor da onaylı. Bildiğim kadarıyla alt dişler çıkması gerekiyor şaşırdım bende doktor olabilir dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı
Bu neye göre gidiyor fikri olan yazabilir mi