Kızlar dr un yazması dışında biraz kırgınlık burun akıntısı gören annelerin burada kullandığını görüyorum bitkisel içerikli sonuçta ama böyle kullanımda sorun olmaz mı vücutta gereksiz birikim açısından dr una soran oldu mu hiç siz yazmasanızda çocukta hafif şikayet olsa kullanmamızda sorun olur mu diye? Merak ettim bunu benimde aklımda olsun