Kızlar kızım acayıp huysuz gündüz gece asla uyumuyor uyursa maç (1 saat ) gece saat başı kalkıyor bıde odadan çıkıyorum ya hemen cırlayarak ağlıyor sureklı aglıyor hatta 4.ay atağını ben yaşadım sanıyordum 3ay 10 günlük ıken ta o zamandan bu zaman hatta acayıp uykusu kötü ama pazardan beri extra extra kötü ya asıl suan mı acaba yasıyorum nette 19 hafta dıyor ama erken yada geç baslayanılır dıyordu ben erken yaşadım sanıyordum