Benim oğlum da aynı pozisyonda duruyor ama yürümüyor. Daha emeklemedi ama ona da çabalıyor, tutunmaya çalışıyor etrafa. 8 ay 20 günlüğüz erken gibi daha yürümeye çalışması gbi geldi ama tabi belli olmaz bu çocuklar😂 sizin bebişiniz emekliyır mu ne kadarlık?