Prensesminik42 İnternet gördüm hamilelik doğum zamanı öğrenen varmış vücut gebelik yok gbi davraniyormus sizinde oldumu öyle
KaynanaYiyen Prensesminik42 ya babaannem karın ağrısı ile gidiyor, amcamı doğuruyor. 😁 ama tabi 87 senesinde olmuş bu. Ve babaannem çok kilolu bir insandı. Yani nasıl anlamadı bende bilmiyorum. 🤣🤣
bebikveben Prensesminik42 ben de 3.ayımda farketmiştim😂 reglim hep düzensiz olur, doktora gittim kaç kez hiçbir şey çıkmadı, vücudum böyleymiş, benim de hiç hamilelik aklıma gelmemişti😂
yildiz-alp2024 Superrmommy neyy nasıl ya adet olmayınca da mı farketmemis hadi belirti olmadı diyelim
Prensesminik42 yildiz-alp2024 adet görmeye devam ediyorlarmış. Bazı düzensiz olduğu için fark etmiyormus bnde okunca şaşırdım ama varmış böyle bir şey nadir olsa gebelik görülüyormus
Prensesminik42 bebikveben ay bnde dusensiz oluyorm olsamda 2gun falan oluyor bu arwlwr kilo aldm arada karımda bir kıpırtı oluyor yarın gitcem bakalım