hellobabys Bebeğimin üstten ön ve yan kesiciler olarak aynı anda 4 dişi çıkıyor bu zamana kadar ağlamaları, hafif huysuzlukları oldu ama şuan kıyameti koparır gibi ağlıyor sizce normal mi doktora gitmeli miyim lütfen cevap verin
Minigim38 hellobabys doktora gitseniz bisey yapmıyor tedagil alabilirsiniz eczaneden yada 6 7 karanfili ezip üstünü geçecek şekilde zeytinyağı koyup damaklarına sürebilirsiniz
Sese hellobabys başka birşey olmadığından eminsen normal canım bebeğim diş çıkarırken yere koyamıyoruz basıyor çığlığı. Birde diş döneminde boğaz enfeksiyonuda olabiliyor oda ağrı yapabilir
bebekgoktug hellobabys normaldir canım emiyorsa sık sık memeye al rahatlatır karanfil yagıyla masajın iyi geldiğini söylüyorlar
hellobabys Tedagil sürdüm ama yok inanın çığlık çığlığa sadece tek şüphelendiğim pipisinin ucu hafif kırmızı geldi bilmiyorum sadece ağlamak istiyorum 😢😢 ne yapmalıyım