3.5 aylık oğlum emzirme sırasında ilk 2 dakika güzel emiyor sonrasında emip bırakıyor sonra tekrar emiyor, nefes alamadığı için mi yapıyor acaba dedim temizledik burnunu yine aynı yapıyor. Oyun mu yapıyor acaba diye düşündüm çünkü alıyor 1 yudum alıp bırakıyor tekrar emiyor ne yapmalıyım bir çaresi varmış çok hava yutuyor çünkü böyle gaz oluyor 😕