Kızlar merhaba ben 6 yıllık evliyim 3 ncü ütümü 1 ay önce aldım ve 3 bin tl ödedik Allah kahretmesin ki yine elimden düştü alt tabanının üst kısmı üçgen olan yer kırıldı ve artık bunu cidden eşime anlatamam ya fena kavga ederiz öneriniz var mı alt kısmı değişiyo mu garantiye girer mi