yanaklibebek
Tost Makinesinde olmaz😊
Ben önce küp küp doğruyorum. Sonra tavuğu tavaya alıyorum suyunu salıp çekene kadar pişiriyorum. Sonra sac tavam var oraya yağ koyuyorum üzerine pul biber, karabiber, toz biber koyuyorum yağ ısınınca tavuğu koyuyorum üzerine tuz atıp hafif karıştırarak yağ çekmesini sağlayıyorum.