Kızlar ablamın 3 düşüğü oldu şimdi yeniden hamile kalmak istiyor kısmetse. Bi doktor keseyi gördün mü kan sulandırıcı iğneye başla demiş. Diğer doktoru kanda pozitif görünce başla demiş. Kafası karışmış. Deneyimli anneler nasıl başladığınızı söyler misiniz fikir olsun?