Oğlum bi kaç ay önce oldu 3.5 yaşındaydı tam.
Akerjik rinit de var
Kulaklarına vuruyordu artık. Bi kaç haftada bir antibiyotik kullanır hale gelince ameliyat dedi bi çok dr
Dört ayrı kbb doktoruna götürdüm
En son oldu ve rahatladı
Şimdi 1 yaşında kızımda aynı
Kulaklarda sıvı birikimi var
Burnunu süreklş açık tutmaya çalılıyorum ama
Oğlum Ivır zıvır vermesemde sürekli arada istyor
Çikolata seviyor sadece başka bişey almaz zaten
Süt seviyor ama mümkğn oldukça vermiyorum
Haftada belki bir iki içiyor
Kızım daha ufak o yemiyor ıvır zıvır mesela
Yani süt ve ıvır zıvır olsa kızımda olmazdı
Evde halılar kalktı ince kilim var
En iyi süpürgeyi aldım
Daha napiyim
Kaçınılmaz bence