Kızım 2 yaşında fakat 1 yaşından beri öğlen ve akşam uykuları çok geç yapıyor bu da beni çok geriyor ne yazıkki. Bu yüzden baybay night kullanmaya başladık fakat bıraktırmak istiyorum ama olmuyor sabah erken uyandırıyorum 7 gibi buna rağmen öğlen 1buçuk 2buçuktan önce geçmiyor gündüz uykusuna. Uyduğu zaman da en az 2 saat uyuyor haliyle akşam uykuları 10buçuk 11e kayıyor bazen 12yi bile bulabiliyor. Ne yaparsam yapayım öğlen uykusundan uyandıramıyorum gözünü açıyor fakat uykusunu alamadığı için ağlamaya başlıyor devam ediyor kucağıma almama izin vermiyor gitmemi onu rahat bırakmamı istiyor. Böyle bir kısır döngüdeyim daha önce uyku problemi yaşayıp öne çekebilenler var mı? Nasıl başardınız? Benimle de paylaşırsanız çok mutlu olurum😔🙏🏻