cansu3545 Onu kullanmaya başladığımdan beri ishal bebeğim 1 ml ver dedi doktor kiloyu az aldığı için. Sanırım 1 ml fazla geldi bende internetten kilosuna göre 6 damla verdim. Azaltmış oldum yani. Ama ishal devam genede. Napcam başına gelen var mı anneler