Biz de 8 ay 22 günlüğüz. Emekleme pozisyonu aldı ama geri geri döne döne gidiyor istediği yere, etrafa tutunup kalkmayı deniyor bir de. Günde 2 ana öğün bir ana öğün veriyorum ama şu sıralar cok istahsız meyveli seyler dısında istemiyor, yoğurt cok seviyor. Kahvaltı yumurta labne veriyorum istemiyor, her gün kıyma vermeye calısıyorum doktorum bir corba kasıgı muhakkak ver dedi corbasına katıyorum. 4 dişimiz var 2 üst yeni cıktı zor gunler :) ba ba ge l gel ma ma me me diyor bol bol cıglık atıyor. Huysuzuz bu dönem uyku konusunda da zorlanıyorum. Gündüz iki uyku yapıyor bazen hemen uyanıyor. Gece aslında iyi uyuyordu ana bir haftadır cıglıkla uyanıyor. Dün gece mesela 2.30 uyandı 05.30 a kadar uyumadı. Emerek uyuyor biraz kucak delisi :) dişten ya da ataktan diye dusunuyorum gecmesini bekliyorum uykunun düzelmesini :)