Yasemin158 valla herkesin doktoru farklı söylüyor sanırım bizim doktorumuz kilo başına 2 damla dedi eczaneden alırkende aynı şekilde söylendi ama başka postlarda 2 verenleri delimisin flan diye linçleyenler olmuş bence doktorunuz ne diyorsa onu yapın 😁