Kızlar selam 9.5 aylık bebeğim var doğumdan 2 ay sonra reglim düzene girmişti şu son 2 aya gelene kadar geçen ay gecikmişti bu ayda gecikti 5 gün emziriyorum,oruç da tutuyorum sancım ağrım var ama gelen giden yok benzer durumu yaşayanlarınız oldu mu, siz sormadan söyleyeyim bebiş küçük olduğu için gayet temkinli ve korunmalıyız