Hepinize merhabaa 🌸 5 günlük taze anneyim preeklampsiden dolayı 36+4 te 14 Mart Perşembe doğum yaptım. Gebelikte 24 saatlik idrar toplama sonucu protein kaçağım çok yüksek çıktı hipertansiyon da eşlik edince doğumdan on gün kadar önce hastanede yattım. Doğumdan sonra böbrek ağrıları baş ağrısı başladı tansiyonum hap kullanmama rağmen 14/10 civarında. Bu durumu daha önce yaşayanlar yardımcı olursa sevinirim. Tahminen hala protein kaçağım var idrarda köpürme devam ediyor tansiyonlar da yüksek seyrediyor. Ne kadar sürede düzelir nasıl olur tecrübe edenler yardımcı olsun lütfen 🙏🏻