Merhaba bayanlar. 4. Aya girip demir damlası kullanmayan varmı? Biz başladık 4 gün sidefer denedik. Bebeğimin tüm uyku düzeni bozuldu. Azalan gaz sancıları geri geldi. Sabahtan akşama ağlayan mutsuz bir bebek oldu. Denemek için 4 gündür vermiyorum ve eski haline geri döndü bebeğim. Geceleri uyuyor, gazını rahatça çıkarıyor, ağlamıyor gülücükler saçıyor. Doktoruna danışmadım ama kullanmayan varmı merak ettim. Asla özel aşılara , takviyelere karşı değilim ama mutsuz, uykusuz olmasına da dayanamıyorum. Demir kullanmak istiyorum ama gazlı bebeği olup şu demir damlasını aldık gazı artmadı tavsiyelerinizi bekliyorum. Teşekkür ederim 🙏