Smr29 Kızlar Doğm esnasında omuz kısmında kırık olmuş neler yapmamız lazm özeller bakmıyor devletede gün aldık ama daha var gününe. Süreç nasıl işliyor yaşayan var mı
Smr29 fatmaglll çok şükür gittiğimizde kendiliğinden kaynamıştı düzelmiş yani ama doktor 6 ay sonra gelip tekrar baktırın dedi
fatmaglll Smr29 anladım benim kızımda eğimde vardı bacaklarında Cam kemik şüphesi var genetik bekliyoruz