Kızlar oğlum 16 aylık normalde uyku düzenimiz vardı ama şu 1 haftadır illallah ettirdi beni resmen hasta filan da değil baktım azı dişi patlamış beyazlık var küçük şekilde onun dışında çok huysuz herşeye ağlıyor kendini yere atıyor fırlatıyor vuruyor 1 haftadır böyleyiz ve uyku yok resmen sabaha kadar oturuyoruz dün öğlene doğru 11 de yattı akşam 7 de kalktı kaldırsamda kalkmıyor düzene sokayım diyorum tekrar ama yok 1 saat sonra geri yatıyor gece kalkıyor dün gece 12 de yattı 3 de kalktı saat 2.5 oldu öğlen daha toplasan 1 saat anca uyudu uykusuzluktan bende ölüyorum artık nasıl düzelecek bacılar akıl verin lütfen 2 yaş sendromu erkenden mi yaşıyoruz yoksa dişten mi?