Rayihaaa Hanımlar hayırlı geceler kızımın vücudunda çil tarzı bişeyler dikkatimi çekti karın bölgesinde sadece anlam veremedim aynısını yaşayan var mı acaba? https://imgyukle.com/i/Vupywo https://i.imgyukle.com/2019/12/31/Vupywo.jpg
T-24 Rayihaaa benim oğlumunda sırtında çıktı bu tarz şeyler 8,5 aylık ve alerji olduğunu düşünüyorum sizin bebeğiniz kaç aylık alerji olabilir
Tospagam Rayihaaa alerjiye benziyor sanki emziriyorsanız yediklerinize dikkat edin ve bi doktora danışın
Defnedilan34 Rayihaaa benim 1,5 aylık kızımdada karninda olmaya başlamış farklı bi mama yedirdim ondan oldu diye düşündüm
Rayihaaa T-24 3 buçuk aylık , doktora gittim şimdi alerji olabilir 10 gün süt ve süt ürünlerini kullanma dedi tekrar kontrole gel dedi.
Rayihaaa Defnedilan34 doktor bana süte alerjisi olabilir dedi siz anne sütü veriyor musunuz? Belki sizinkide aynı durumdur
Defnedilan34 Rayihaaa evet evet bizim mamadan başından beri aptamil yedik bi sorunumuz yoktu kabız olduğu için bebelac gold nutriconfor aldik büyük ihtimal o yaptı 😊
Rayihaaa Defnedilan34 evet canım olabilir ilk zamanlar bende bebelac kullandım benim kızımı da kabız yapmıştı