Syhn26 aysullsn bende ebebek marka 1020 kodlu var satıyorum isterseniz yardımcı olurum bebeğim yatmadı 1 ay oldu alalı ufak beşiği kullanyorz diye ihtiyaç fazlası sıfır ürun yani