Nurcan_8034 Mavsnz06 sancım var ama daha olmadım 5 gün geçti ayyy test yaptım negatif olduğum gibi spiral alıcam
Melkkkk Mavsnz06 doğumdan sonra oluyor doğumdan sonra ilk regli oldum diğer ay 10 gün gecikti ondan sonra 6 gün gecikti bu ay da 1 gün gecikti bekliyorum
Melkkkk Mavsnz06 kuzenim de gecikme olmuştu 5 gün test yaptı hamile çıktı çok korktuyorum regl olup hemen doğum kontrol hapına başlayacağım
Mavsnz06 Kızlar benim tek yumurtalığım alındı ameliyat olalı da aylar geçti hep düzenli olurdum ilk defa gecikti bu kadar yani siz ne düşünüyor sunuz
Bir-prens-annesiii Mavsnz06 benim spiralden kaynaklı her ay 4-5 gün gecikiyor ama spiralden önce ya günü gününe olurdum yada 2-3 gün önce olurdum bir de normalde reglim 7 gün sürüyordu şimdi ise 10 gün sürüyor