Benim oğlum da 3 yaşında başladı ilk zamanlar normal ağlaması.ilk günler tam gün bırakmayın bir kaç saat bırakın hatta biraz bekleyin kreşte. Eğer kreşe verme konusunda kararliysaniz biraz aglamalarina katlanmak gerekecek. Kresten geldiğinde onunla konuşun çocukların belli bir yaşta artık okula gitmek gibi sorumlulukları olduğu vs anlatın. Zor bir süreç kolay gelsin