düzenli ameliyat oluyordum yumurtalığım alındığından beri ama 10gün gecikti adet olmuyorum korkuyorum hamileniyim diye ama hep korunduk eminim de kendimden yani yumurtalığı teki olmayan biri hamile kalabilir mi düşük ihtimal ama başka ne sorun olanşkir