Kızlar merhaba bebeğimde hemanjiom var ve cok fazla hastaneye gidip geldik dün tam 2.ayına girdi cok şükür Ama 2 gündür öksürük var ve burunları tıkalı sürekli temizlemeye calişiyorum önce fizyolojik suyla sonra burun aspiratöüyle ama açılmıyor neden acaba hırıltısı yok cok şükür ama nasıl geçiricem tecrübemde yok yardımcı olabilecek varmi başka napabilirim