Bebeğim 32 haftalık prematüre olarak dünyaya geldi. Rop tedavisi herşeyi oldu bir sıkıntı yok denildi. Ama doğduğundan beri bir gözü hep sulanıyor ve çapaklı doktor netrica diye göz damlası yazdı kullanıyorum geçiyor sonra tekrarlıyor. Başka doktora götürdüm damlaya gerek yok masaj yap tıkanıklık vardır dedi. Masajda yapıyorum ama 7aylık ve huysuz bir bebek çokta yaptırmıyor açıkçası. Neyse doktora randevu aldım yarın ama artık herşeyin farkında o muayene sırasında çok kötü olacak biliyorum ee doktorlarda malum çok acımasız napıcağımı bilmiyorum. Ropta hiç bir sorun yoktu ama anlam veremiyorum. Böyle birşey yaşayan varmı ve çözümü nerde nasıl bulan oldu? Beklemeli miyim yoksa doktora götürmeliyim ? İki tane farklı doktora götürdüm ikiside aynı şeyi söyledi doğuştansa tıkanıklık dedi ama geçmiyor delircem 🥹🥹🥹