Kızlar merhaba kızım yarın 2 aylık oluyor ama sarılığı hala devam ediyor. Takibimizi yapan doktor altında yatan sebep var mı diye bir çok test yaptı şükür bir şey çıkmadı 3. Ayı bulur zamanla geçecek dedi. İçimize sinmedi başka bir doktora daha götürdük bulunduğumuz şehirde tanınmış eski bir doktor. Yazık çocuğa ne çok işlem görmüş dedi. Sarılık uzamış ise %95 anne sütü %5 diğer sebepler dedi. Neden önce yüzde beşlik kısma takıldınız bir sürü test yaptırdınız dedi. Bunun da bir ilacı var dedi ve Luminaletten isimli ilacı verdi bize. İlacın asıl amacı Epilepsi rahatsızlıklarında kullanmakmış ama yan etkisi billuribini azaltıyormuş sanırım 5 gün kullan dedi. Araştırdım biraz uzamış sarılıklarda kullandırıyormuş bazı doktorlar. Bizde kullanıyoruz ama içim de pek rahat değil kullanan oldu mu daha önce sarılık geçti mi bi yan etkisi, bebeğin gelişimine etkisi vs oldu mu yardımcı olur musunuz 🙏🏻