atlasinem 24 günlük bebeğim var dışarı çıkarken sütümü sağıp vermek için biberon alıcam da philips avent almayındüşünüyorum ama o markanın da +0 ay +1 ay +3 ay var.Her ay yeni biberon mu almam lazım yani anlamadım tam olarak şuan için hangi ayı almalıyım
Beyza12M 1 ay ve üzeri olanını al yavaş orta hızlı akış diye ayrılıyor şimdilik bununla alır ilerleyen zamanla sütü daha çok çekmek isteyeceği için başlığı değiştirmen yeterli.