nescafebagimlisi dün online dan almıştım bugünde merakımdan gezme olsun diye gttim ve reyonlar boştu tek tük kalmış herkes elliyor çiftini arıyor ürünün yeni kekstra vb geldi sekiz paket falan on saniyede aldı herkes o kadr bitti dediler herkes diyordu gelecek mi diye gerçekten düşünün bir çikolata 10.5 TL ikisini o fiyata aldım tarihlerinde var bı ay değil skt ondan iyi oldu 😁