Kat13 daha çok küçük, bir uyku düzeni bekleyemezsiniz. Oluşsa bile uyku düzeni devam etmez o şekilde. Kucak istemesi de çok normal dediğim gibi çok küçük daha. Bizimki 2 aylık olduğunda yavaş yavaş gece gündüzü ayırmıştı. Şimdi 3 aylık Gece yatak odasında, gündüz oturma odasında uyutuyorum. Artık gece uykusu geldiğinde oturma odasında uyutmaya çalışıtsam kıyameti koparıyor. Yatak odasına geçince uyuyor. Çok az daha sabredin yakında gece gündüz ayrımı yapmaya başlar ama bi rutin belirleyin kendinize ki o da alışsın.